Tyska D:

Pluggar tyskaaaaaaaa. D:

Åh, jag har ett tyskaprov imorrn och jag hatar tyska.. !
så jag råpluggar på glosboken.se

Vi fick sluta tidigare idag för våran klass var så stökig så våran lärare gick och sa hajdå och jag skiter i erat lov.. jag fatta inge, så tilslut gick jag och anna till lärarrummet där hon satt, hon sa att det var inte vårat fel, det var 5 killar i klassen de va fel på.. så hon önska oss ett trevligt lov och vi fick sluta tidigare
Idag var de hanboll direkt efter skolan då skulle vi fota lagfoto, jag hade ochså med min kamera men hon som fota hade också en NIKON så när jag fota med min lilla blixt utlöste jag dom stora blixtarna xdd !
Piiinsamt :')

Jag ska nog ta och ducha nu.. om jag orkar :o !

Bjuder på en bild :'')



aw, jagvet mycke B nu men hon är såååå söt :'')


Kommentarer
Postat av: Maja

Vad söt hamster du har :)<3

Har också en hamster ;)

2011-04-01 @ 22:07:29
URL: http://mizziiee.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilken söt hamster :D

2011-05-21 @ 13:46:23
URL: http://lovisasbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0