Recept till Amanda ;)) ! <3

Nu har Amanda tjatat jätte länge på mig så nu ska jag lägga upp receptet på mina chokladmuffinsar :D !

Du behöver..







så du börjar med att ställa upp pappersformar på en plåt (15 st)



sätt på ungnen på 200 grader (175 om varmluft)

100g smält smör (jag smälter i mikron ;) )



Sen knäcker du 2 ägg..



och sen här du i 2 1/2 dl socker

sen vispar du det "påsigt"



sen här du i resten :
1 1/2 tsk vanilisocker
1 krm salt
4 msk kakao
2 dl vetemjöl
1/2 tsk bakpulver (jag brukar ta 1 tsk c: )

SIST här du i smöret ;)

och vispar du

efter det fyller du formarna till ca ¾

In i ungnen slicka skålar och ta ut igen efter 10 min



Klart, hoppas ni provar dethär nu ;) ! ♥

hejdå ;)

Frästen.. jag drunkna inte ;)) !

©

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0