Linnea :)

Jag baka inge ida, ja va me linnea istället, vi kom inte på va vi skulle göra så vi såg lite på eclips, spela hjärter på datan, spela kort, och linnea sprang och gömde sig hela tiden så jag va tvungen att leta hon överallt :o xd

Sen for vi och åt hos farmor, först åt vi ngn röra och te efterrätt ngn kräm ;) ♥


Jag vill spela fotboll nu :oo !!

Jag älskar denhär bilder våran tränare försöker förklara någonting men alla kollar bort xd !
(färgen på tröjorna brukar vi inte ha vi brukar ha blåa, men dom andra hade blåa tröjor)



Komentera gärna

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha xD

men vilket lag spelar du i :)

och våra tröjor e vita med rosa nr.. i like it!<3

2011-02-19 @ 17:58:13
URL: http://mooasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0