it's Friday night and I feel so gooooood

slängde ihop en liten fin sång som ni ser :D  ↑

idag har vi åkt skidor heela dagen, Jag, sandra och lovisa åkte 5 km (o:) tsm
men de tog typ 2h.. xd !
Men vi kvadda.. NÅGRA ggr hahhaha åh jag har inte skrattat så mycke på så länge åhh
vi tänkte ha med kamrena men TUR att vi inte hadde det för vi har kvaddat och kvaddat och kvaddat och osv xd !!

TACK för dagen tjejer :'') !!

handboll

Imorrn ska vi spela en massa handboll, 3 matcher pretty good ;)

Igentligen skulle jag spela fotboll men jag kunde inte sova hos Tova för hon skulle bort på kvällen, (hon bor i östersund och jag i Strömsund)

jag tog en massa jättefina bilder igår men jag har inte laddat upp dom på datan än.. men det kommer.

Jag bjuder på en annan bild sålänge :)) !

 



Babsan. ♥

 

Förrästen vad tycker ni om de som händer i Libyen ?

 

Gnatt. :* !


Kommentarer
Postat av: lovisasbilder

fin sång!

2011-02-25 @ 23:22:01
URL: http://lovisasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0