Fjortiiz ida ;D

Ida blir ja fjortis :D !

Jag har fått en massa presenter.. lägger upp såfort jag hittar kameraladdaren  xd !
Jag har bland annat fått kläder, smink, målvaktshandskar, nagellack, badbomber och.. ett OBJEKTIV !! :DD

Jag fick välja middag idag så jag valde Raggmunkar c: !!

Alltid när jag fyller år kommer farmor på midda av hon fick jag en melon, rån, pengar och ett par tofflor ♥

Sen kom Elin av hon fick jag ''fransk manikyr'' och Estrella Rings :))
Linnea, Monika och tord kom också av dom fick jag en tröja och smink :')
Inger, Agnes och Selma kom också av dom fick jag 2 badbomber nagellack necessär
Jag ska få någe av Lovisa också vi får se va de är xd ! ♥

Jag blogga inge igår för jag va så hiiimla trött.

 

Nu ska jag ta och hitta på någonting kul, så hejdå :) !

©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0