Do you taking too me !?

Hey, ida va jag me Elin, vi stack ut på byn där Elin köpte lösnaglar ^^
Sen stack vi hem te Elin och spela Wii :3 !

Imorrn har jag prov och jag har inte plugga någe så jag plugga jättemycke idag :o !

Idag på träningen träna vi me Bernt, jag tror inte jag va vaken.. för jag gjorde bort mig heela tiden ;o
de gick skit, på slutet gjorde vi kontingar, de va kul. :D

Ida gav jag Elin (inte samma som jag va me idag) mitt kamerabatteri för jag har tappat bort min kameraladdare.
Sen fråga jag vicki om min kamerabatteri va där, hon sa bara Nej, sen efter träningen ringde hon och sa att den va där OCH min dataladdare i Bilen ( som jag har hatat mamma för att hon har tappat bort.. )
Så när vicki ringde stog pappa i samma rum, sen sa jag pappa säg inget te mamma sen hörde man en röst "HAHAHHAHAH JAG HÖRDE DETDÄR !!"

Nej nu måsta jag gå hejdå :) ♥

 

©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0