cha (;

hejhej

jag har gjort en ny blogg.. ska försöka glöma de andra ;)

just nu ser jag på ngn weard film på min tv (min feta fula tjocka tv) fjärkontrolen är borta så jag kan inte byta kanal ;o

idag så vakna jag ganska sent och sen läste jag värdens vetenskap ett tag, efter typ nåra sidor så kom mamma upp så jag gick upp och ducha med lite bråk med jocke (Min sjukt störande stora broder..).

Sen samla vi ihop pant och for å panta flaskor jag fick 63 spän och tog 10 an ur vangnen så jag fick 73 ;)
men vi for på Dollar då köpte jag godis åt B ( på bilden som jag tog ;) )
nu sitter ja här ikväll äre ska ja fixa bloggens design (:

charå  


                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0