Ja.. Eftersom blogg.se inte funkar när jag...

Ja.. Eftersom blogg.se inte funkar när jag va in så mobilbloggar jag istället (: ! Idag har det vart en helt vanlig dag på skolan, först hadde de som har/hadde rester HEL-tid och de som inte har några räster fick sovmorron (jag har rester så jag fick ingen sovmorron ;o ! ) sen hadde vi bild bild är relativt kul antar jag. På matan vare litet julbord gött. Sen vare svenska och engelska sen sluta vi (: då för jag hem själv som vanligt :'< jag städa rumme å laga lite mat. De va typ hela min dag. Hehe btw vi såg cherrifen i ryd as bra å kul, har någon annan sett den xp<3 ? IMORRN KOMMER TOVA !!!<333333 Och de e j/h träning :-D!<3 konstig handling men de får ni tåla x) <3 gnatt <3 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0